HTML

Linkblog

general

Üdvözöllek kedves látogató! Itt nincs senki aki megkérdezze, hogy mivel szolgálhat! Nincs nőhangú robot sem ami irányít, semmi. Csak dolgok amik arra várnak, hogy megnézd őket! Vannak itt: képek, cikkek, képes cikkek, cikkek képpel. És még sok más, Fizetett reklám NA az nincs.

Archívum

Az új német autókban már nincs index!

2007.10.19. 14:32 :: gumó

AFTO NEFS

 

Az új német technológia már nem látja értelmét az index beépítésének

Arrald vrom Hörldstssdom bejelentette, hogy manapság már olyan nagy a sürgés forgás az utakon, hogy már nincs szükség indexre. Az Exindex Gmbh több német autó gyártót is bevont a programba. Többek között az új BMW-k, Audik, tartoznak bele a programba. Szemléltetőnek itt van pár kép az említett autók egyes ENX technológiát alkalmazó modelljeiről! Extraként szolgál az is, hogy magyarországon még a busz sávot is használhatod vele! Klikk a képre és megnézheted nagyobb méretben!

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://general.blog.hu/api/trackback/id/tr53201248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRISZ! 2007.10.20. 19:44:16

Kapd be hogy lopod a szövegem Teee!
azért valami copyrightbacket odatehenél a nevemmel együtt!!

gumó 2007.10.22. 20:20:58

Ez nem a te szöveged

én 2007.10.25. 09:33:32

hátdehogyisnem!

Kázmér 2007.10.25. 23:13:59

Krisztián Te nyomorék, sok embernek ez a szövege mert azt hiszik vicces, közbe nem is, az igaz hogy nem indexelnek a barmok manapság:)

ömm 2007.10.26. 11:59:39

najó de én még senkitől nem hallottam és oli sem,mert eléggé röhögött amikor mondtam neki szal énszerintem az enyém,mások véleménye nem érdekel..akár tűntetést is szervezhettek!

Szegheő 2007.10.26. 12:46:49

Én Krisznek adok igazat!..

gumó 2007.11.04. 13:27:22

a tőled halllotam először az igaz, de a Regina nevű munkatársam is mondta! És ez már elég indok volt arra, hogy felrakjam mer mérne. Szóval kushacc
süti beállítások módosítása