HTML

Linkblog

general

Üdvözöllek kedves látogató! Itt nincs senki aki megkérdezze, hogy mivel szolgálhat! Nincs nőhangú robot sem ami irányít, semmi. Csak dolgok amik arra várnak, hogy megnézd őket! Vannak itt: képek, cikkek, képes cikkek, cikkek képpel. És még sok más, Fizetett reklám NA az nincs.

Archívum

Ma egy nagyon kedves dolog történt velem! Olvassátok:

2007.10.25. 16:59 :: gumó

A sztori lényege, hogy a myVIP-en volt egy kép amit le akartam törölni, egész nyugodtan neki is álltam, hogy leszedjem. Semmi izgi nincs ebben, letörölni és kész, no de nem ám, hiába töröltem nem ment le. Azt irta ki:törölve. De mégsem. Ugyanúgy ott volt. Aztán próbálgattam ezerszer de nemakart eltünni. Aztán akkor mérges lettem és kerestem valami admin emailt a myVIP rendszerben de nem találtam. Akkor jutott eszembe, hogy voltak ilyen levelek myVIP Ágikától meg myVIP Petrától stb. Nem sok reménnyel de írtam nekik. És mi nem történik hát visszaírt az Ágika. Én komolyan nem lepődtem meg ennyire már egy hete, vagy több hónapja. Sőt még örültem is. Jó volt. Itt van a levele:

"Kedves myVIP Àgi, nem tudok képet törölni a rendszerböl, kerlek javitsatok meg ezt a function-t mert nagyon idegesítö. 

köszönöm"

 

"Szia!
 
Elnézést a kellemetlenségért a kép feltöltést javítottuk, a hiba a rendszer túlterheltség miatt lett kikapcsolva.
Ezért most a képek és az albumok törlése nem működik jelenleg, de a helyreállítás folyamatban van.
Egy kis türelmet.

Üdv: Ágika"

 

Szóval még kicsit restellem is amiért olyan kaliberű emailt irtam neki. De a lényeg benne volt, és be kell valljam mint már mondtam nem számítottam válaszra!

Köszi myVIP Ágika!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://general.blog.hu/api/trackback/id/tr65207930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása